Få en stærk tilstedeværelse på Googles organiske placeringer
Se mulighederneVi sørger for, at det lange marketinglys er tændt, så I vækster i et tempo, I kan følge med i.
Vi udnytter samspillet mellem de forskellige kanaler, så I kan omfavne kunder på alle stadier i kunderejsen.
Vi står ikke klar med rygklappere, men I får en ærlig samarbejdspartner, der tør udfordre jer.
Vi går vores egne veje, fordi vi tror på, at det skaber størst værdi for jer - og for os.
Når vi ikke rådfører os med vores netværk, så rådfører vi os med Google. Det resulterer i 5,8 milliarder daglige søgninger (ja, du læste rigtigt - milliarder).
I modsætning til Social Ads, Google Ads og bannere skal I ikke betale for at blive set, når I driver trafik fra Google.
Der kommer massevis af resultater frem, når vi bruger Googles søgefunktion. Ved at arbejde koncentreret med SEO og/eller Google Ads, så er der stor sandsynlighed for at I placerer jer i toppen. Dermed sikrer vi, at jeres potentielle kunder ikke kan undgå at lægge mærke til jer, når de undersøger deres muligheder.
Bliv set på GoogleFor os kommer strategien altid i første række. Det betyder, at før vi lægger en plan for jeres SEO, så kigger vi på jeres fremtidsplaner. Vi er ikke til forhastede eller antagede beslutninger om, hvilke kanaler der skal anvendes. For os er det essentielt, at der er en sammenhæng mellem jeres mål og jeres planer.
Læs mereSEO kan opdeles i 5 hovedpunkter. Disse er uhyre vigtige at medtænke, når I laver jeres SEO strategi, med eller uden os. Vores SEO framework består af: teknisk analyse, BI og Data analyse, Onsite optimering, Content Marketing og Offsite optimering.
Det skal være ligetil for Google at finde, crawle og forstå jeres indhold. Det betyder, at det er essentielt for jeres side, at den er opbygget 100 % korrekt. Ved hjælp af en teknisk gennemgang og en detaljeret rapport af jeres side, kan I opnå jeres forventede resultater og en øget placering i søgemaskinerne. Med den rette tekniske indsigt og viden, er det muligt at opdage jeres SEO problemstillinger, som blandt andet kan være:
Til at undersøge jeres målgruppes søgeadfærd, når I udvikler indhold til jeres site, er Google jeres primære kilde. En god søgeordsanalyse danner grundlaget for hvilke søgeord, der er de helt rette for jeres side.
Her analyserer vi blandt andet på hvilke søgetermer, jeres målgruppe søger efter, når de gerne vil finde frem til jeres virksomhed på Google. I får dermed et dybdegående indblik i jeres målgruppes søgeadfærd, så I har en klar idé om – og bliver klogere på, hvad jeres kunder søger på.
For at give jeres kunder en god oplevelse på jeres site, og opnå en betydningsfuld placering på Google, er der tre overordnede elementer, som vi koncentrerer os om. Og det er: teknisk optimering, indhold og interne links.
Vi kigger nærmere på, om dit website loader langsommere end to sekunder, om brugerne får den samme oplevelse på alle enheder og tager stilling til hvilke sider der skal indekseres.
Derefter kigger vi blandt andet på, om menustrukturen linker til de vigtigste sider, graden af sammenkoblet indhold og om teksterne på jeres landingssider afspejler brugerens søge intention.
Det skal være oprigtigt. Jeres indhold skal tage udgangspunkt i jeres kunders søgninger på Google. Førhen lovpriste Google tekster, hvor der var et overdrevet forbrug af de samme ord. Det er dog ikke tilfældet længere. Jeres indhold skal i dag være værdifuldt og relevant, så I kan fastholde jeres kunders interesse.
Indholdet er attraktivt for dine brugere, når jeres landingssider afspejler det, som jeres kunder efterspørger. Derfor skal I tilpasse jeres landingsside, så den fremstår informativt eller købsorienteret, afhængigt af, hvor jeres kunder befinder sig på kunderejsen.
Linkbuilding består af eksterne links, som peger ind på jeres side. Det handler nemlig om at være vellidt. Derfor skal I sørge for, at der er links, som peger på jeres side.
Man kan sammenligne linkbuilding med en anbefaling. Det betyder, at desto flere troværdige og relevante links der peger på jeres side, desto bedre placeringer vil I få på Google.
SEO fungerer godt i samspil med Facebooks Remarketing. Det vil sige, når I får besøgende ind på jeres site via SEO eller Google Ads, så kan I med Social Ads “jagte” besøgende gennem Facebooks Remarketing mulighed.
SEO øger salget på jeres site. Når I arbejder med SEO forbedrer I brugervenligheden. Derved bliver det lettere for jeres besøgende at finde rundt, og det resulterer ofte i et køb hos kunden.
I opnår billigere klikpriser på Google Ads kampagner, når I praktiserer SEO. Det skyldes at I vil have højere kvalitetsresultater.
SEO brander jeres virksomhed. Når en kunde søger på et problem f.eks. ‘smerter i hælen’, og der kommer en side frem med indlægssåler, så bliver kunden eksponeret for jeres brand og produkter. Såfremt kunden ikke er købeklar endnu, kan vi holde kunden til ilden ved at køre Remarketing på Facebook.
Du står på egne ben, når det kommer til eksekvering af jeres digitale indsatser. Indimellem hænder det, at du løber ind i udfordringer. Derfor kan du med en sparringspartner og specialist: