Mark Yuen
CEO, Partner
Heymedia er et digitalt marketingbureau, som holder til i Bødker Balles Gård i den centrale del af Aarhus. Vi er sat i verden for at gøre en langvarig forskel for vores kunder. Derfor er vi også lidt anderledes end mange af vores konkurrenter.
Vi er ikke et ordrebureau, som blindt takker ja til opgaver. I stedet flyver vi op i fugleperspektiv og finder den bedste løsning for jer.
Mens jeres konkurrenter sprinter om kap fra starten, planlægger vi ruten og disponerer kræfterne. Vi stiller mange spørgsmål og er ikke bange for at udfordre jer. For i sidste ende bringer det os frem til den strategi, som får jer først over målstregen.
Vi gør en dyd ud af at give vores kunder en faglig og saglig rådgivning. Uanset om det ender i et samarbejde eller ej. Derfor har vi skåret provisionen ud af salget. Vi har ingen sælgere, som handler i egne økonomiske interesser. Vores eneste interesse er jeres behov og jeres muligheder.
Vi er også unbiased, når det gælder valg af marketingskanaler. Vi dækker både SEO, Adwords, UX/CRO, Social og Email, og vi er ikke bundet af partnerskaber eller aftaler. Det giver os frie hænder til at sammensætte den digitale marketingspakke, som skaber størst værdi for jer.
Vi er ikke tilfredse med at være over middel. Vi vil være best-in-class på samtlige positioner. Derfor håndplukker vi kun specialister fra øverste hylde – og vi stiller store krav til dem.
For som noget ret atypisk for branchen er vores specialister også projektledere. Som kunde får I direkte adgang til den specialist, som skal eksekvere på strategien. Dermed undgår vi for mange kommunikationsveje. Intet bliver glemt, intet bliver misforstået.
Vores specialister ved, hvor de har jer – og I ved, hvor I har specialisten. Det skaber tryghed for begge parter og gør samarbejdet langt mere effektivt.
CEO, Partner
Min tilgang til marketing er ret simpel: Undgå så vidt muligt at lave isolerede tiltag. Dyrk i stedet de tiltag, som også har en impact på andre områder ("synergi" hedder det vist). Dér, hvor det til gengæld bliver mere komplekst er, når man indser, at der ikke er to cases, der er ens. Hér bruger jeg min erfaring som strateg og projektleder på 200+ digitale cases, primært indenfor b2c e-commerce og b2b leadgenerering.
Partner
Jeg har 11 års erfaring med i bagagen, som konsulent og rådgiver indenfor digital markedsføring. Mine spidskompetencer ligger indenfor: brand shops, B2B shops og leadgenerering. Jeg går efter at forstå jeres forretning fra A-Z, hvorefter jeg tør tænke i kreative løsninger. Jeg er ikke bleg for at udfordre jer, samt motivere jer til at tænke større. Men også langsigtet, for at vi sammen kan opfylde den vækstplan, der er for jeres forretning.
Head of SEO
Jeg har siden 2014 arbejdet med SEO, og jeg bliver aldrig færdig med udforske kanalen. SEO er efter min mening, et af de mest mangefacetterede områder indenfor digital marketing. Her kan I både arbejde med lidt blødere områder, som content og linkbuilding, til tunge tekniske analyser, store dataudtræk og automatisering. Jeg værdsætter særligt at sætte mig ind i jeres forretning og bruge det som afsæt til at afdække huller i markedet. Derefter baner SEO-strategien vejen for, hvordan vi øger mængden af konverterende kvalitetstrafik.
Head of PPC
Jeg er i mit es, når jeg arbejder med annoncering på Google. Min marketing-tilgang er dog ikke isoleret til udelukkende at omhandle Google. Jeg elsker, når vi kan se, at et bestemt kanalmix har været den helt rigtige løsning for en virksomhed. Jeg har altid været grundig, ærlig og ordentlig i alt, hvad jeg har foretaget mig. Det betyder, at jeg ikke pakker data ind for dig, men fortæller, hvis tiltag ikke har virket efter hensigten. Det er efter min mening en afgørende forudsætning for et godt samarbejde.
Vi sætter en ære i at være et topspecialiseret bureau med få dygtige ansatte. På den måde sikrer vi, at I får højeste kvalitet for jeres markedsføringskroner.
Som mindre bureau kan vi også bedre tage hånd om jer. I vil aldrig få følelsen af at blive glemt. Men det betyder også, at vi ikke indgår partnerskab med hvem som helst.
Vi tager kun kunder ind, som vi tror på. Virksomheder, som vi kan gøre en forskel for, men som også kan gøre en forskel for os. Et partnerskab med os er på den lange bane. Og derfor skal det også være en fed rejse – for jer og for os.
Se vores casesVi finder det bedste kanalmix for jer og sammensætter et team af specialister
Sammen lægger vi en taktik for de digitale indsatser, herunder arbejdsfordeling og forventningsafstemning
Vi tracker alt nødvendig data, inden eksekveringen af taktikken skydes i gang
Heymedia er bygget på et fundament af fire kerneværdier: bæredygtighed, innovation, synergi og integritet.
De er med til at sikre, at vi hver dag gør en forskel for vores kunder. Værdierne samler os som virksomhed og adskiller os fra konkurrenterne. De indkapsler, hvad vi forventer af hinanden inhouse – og hvad I som kunde kan forvente af os.
Vi tror på, at overskud hos medarbejderne giver større overskud på kundens bundlinje. Derfor gør vi meget ud at skabe de bedste rammer for vores medarbejdere – både fagligt, personligt og socialt.
Læs mere