Mark Yuen
CEO, Partner
Hos Heymedia tror vi på, at glade medarbejdere giver glade kunder. Derfor går vi op i at skabe de bedste rammer for vores medarbejdere – og vi er ikke bange for at sætte dem foran kunden.
I vores branche er tempoet ofte højt og arbejdspresset enormt. Det har desværre den konsekvens, at mange brænder ud i en ung alder.
Derfor tilbyder vi vores medarbejdere frie og fleksible rammer. Som ansat styrer du selv din arbejdsdag, og der er rig mulighed for at arbejde hjemmefra. Så længe du leverer på dine projekter, har du frihed til at bestemme hvor, hvornår og hvordan.
Vi bliver ikke markedsledere ved at have arbejdsuger på 50 timer. I stedet stræber vi efter at arbejde mindre, men mere effektivt. Hos os er det fagligheden og engagementet, der driver værket. Ikke stopure og overvågning.
Som specialist i Heymedia får du meget ansvar. Allerede fra dag 1 får du din egen portefølje af projekter, og du får direkte kontakt til dine kunder.
Her er ingen sælgere. Du bliver altså ikke solgt ind til opgaver, du ikke kan stå inde for. Til gengæld har du selv hånden på kogepladen over for kunden, hvilket giver en følelse af ejerskab og selvstændighed. Vores specialister tør stille sig kritiske og udfordre status quo hos vores kunder.
Med ansvaret følger også stor tillid. Vi kigger ikke hinanden over skulderen, men står klar med faglig sparring, når der er brug for det. Vi er et mindre team med en flad struktur, og alle – praktikanter såvel som specialister – har medindflydelse på bureauets fremtid.
I Heymedia vil vi gerne omfavne det hele menneske. Derfor forsøger vi at skabe en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives på alle parametre.
Vi tilbyder en attraktiv lønpakke, sundhedsforsikring og betalt barsel. Fra vores nye, lyse lokaler midt i Aarhus dækker vi op til fælles morgenmad og frokost, og de aktive (og konkurrencelystne) kan spille bordtennis og bordfodbold i pauserne.
Vi dyrker en åben medarbejderkultur, hvor der er plads til alle. Her er ingen dresscodes, men til gengæld mange sociale arrangementer – alt fra rejser og fester til pizzaaftener og padeltennis.
I Heymedia skal det være fedt at gå på arbejde. Og det gælder også i samarbejdet mellem medarbejder og kunde. Af den grund siger vi gerne nej tak til røvhuller.
Step 1: Vi rekrutterer ikke som andre bureauer, hvor du sender en klassisk ansøgning. Når vi ansætter nye medarbejdere, starter du ud med at løse en case, om den digitale disciplin, som du er specialiseret indenfor. Vi er ligeglade med køn, alder og seksualitet. Det vigtigste for os er: at vi udelukkende ansætter dig på baggrund af din ekspertise – og din personlige talenter.
Vi samarbejder med innoflow, som udarbejder cases til de enkelte kanaler, fordi vi ønsker en fordomsfri og bæredygtig rekrutteringsproces.
Alle har talenter, når de får lov at vise dem. Gennem konkrete cases, får vi en betydningsfuld indsigt i dine evner og erfaringer, og dermed sikrer vi, at vi er det rigtige match, og dermed laver vi færre fejlrekrutteringer.
Step 2: Når vi har udvalgt de fem kandidater, der leverer den bedste case, får de tilsendt en adfærdstest (TT38) med 440 spørgsmål. Vi bruger TT38-testen for at vi sammen kan få indblik i dine talenter. Dette gør vi for, at du kan spille på dine styrker i dit arbejde. Derudover er det vigtigt for os, at du udvikler dig, samt at vi effektiviserer din arbejdsdag ved at bruge de talenter, som falder dig naturligt. TT38-testen hjælper os med, at gøre din arbejdsdag bedre, motiverende og ikke mindst sjovere, fordi du får lov til at være dig selv – og selv definere, hvordan du vil gribe dine opgaver an.
Step 3: Så er det tid til en samtale i vores rammer på Vestergade 48B. Her giver vi feedback på din case, og vender dine TT38 test, som både viser dine talenter, men også dine forbedringspunkter. Når vi har haft de mest aktuelle kandidater til samtale, vælger vi én ud, som vi forventer, at der skal være hos os i mange år, fordi at vi netop er det rigtige match.
Hvem leder vi efter? Vi leder (primært) efter dig, der er i slutningen af din uddannelse. Det er nemlig planen, at dit praktikophold er det første skridt mod en fuldtidsstilling hos os, når du afslutter din uddannelse. Det er et plus, at din uddannelse er relevant ift. digital marketing – men ikke et must.
Hvad kommer du til at arbejde med? Glem alt om at lave kaffe (udover til dig selv). Vi vil have de skarpeste digitale talenter, og I skal selvfølgelig aktiveres fra Dag 1. Du vil indgå i et team af 3-6 praktikanter, som alle har eksekverende og forretningskritiske opgaver. Du har sikkert en forkærlighed for enten SEO, Google Ads eller Social. Eller måske er du en hybrid og har endnu ikke fundet din hylde. Vi vil meget gerne i snak med dig uanset.
Hvorfor skal du vælge at være praktikant hos Heymedia? Under dit praktikforløb vil du dagligt være i dialog med senior specialister indenfor de fleste grene af digital marketing, så læringskurven er stejl! Du vil løbende overtage mere projektledelse og den direkte dialog med kunderne. Du vil også få direkte reference til én af vores Head of’s, som glæder sig til at tage godt imod dig, lære fra sig og inspirere dig til at blive blandt de absolut bedste indenfor dit felt! Nå ja, så har vi også byens bedste kaffe, morgenmad og frokost, fredagsøl, fester, rejser og branchespecifikke events.
Send din ansøgning til
[email protected]
Hvorfor Heymedia? Jeg har haft et studiejob hos Heymedia, hvor jeg sad med SEO. Derfor var det nærliggende for mig at vælge Heymedia. I SEO-teamet bliver jeg taget med på råd. Vi har forskellige måder at lave en teknisk analyse på, men sammen har vi fundet en ensartet måde at udarbejde analysen på.
Hvilke arbejdsopgaver sidder du med? Hos Heymedia har jeg min egen kundeportefølje, hvor jeg udvikler strategier og eksekverer på dem. Jeg laver teknisk analyse, søgeordsanalyse, teknisk optimering, content plan - og mapping.
Hvordan synes du at kulturen er? Her er der rig mulighed for, at få indflydelse og sætte sit personlige præg på sine arbejdsopgaver og tilgangen til at løse dem. Der er ingen, der dikterer, hvordan mine opgaver skal løses. Det vigtigste er, at jeg opnår de mål, der er sat i samarbejde med kunden. Hos Heymedia, er der ingen der puster dig i nakken. Du kan holde pause med god samvittighed, og vende tilbage, når du er klar.
Hvorfor Heymedia? Valget faldt på Heymedia, fordi de arbejder med flere Digitale discipliner. Heriblandt Google Ads, som er mit fokus. Det er vigtigt for mig, at have indsigt i alle kanaler, for at give kunderne den optimale rådgivning.
Hvilke arbejdsopgaver sidder du med? Jeg har sat med forskellige kampagnetyper indenfor Google Ads. Heriblandt: Search, Display Shopping og Youtube. Jeg har lært, hvordan man: opsætter en annoncekonto, optimerer kampagner og justerer budgettet efter kundens ønsker.
Hvordan synes du at kulturen er? Heymedia er en fed arbejdsplads. Der er fokus på opgaver, kunder og deadlines. Men der er også plads til et slag bordtennis. Jeg sætter pris på, at der er mulighed for at eksperimentere med forskellige kampagnetyper, og opsøge nye viden for at opkvalificere mine evner indenfor Google Ads.
Her er vi så. Vi er alle specialister inden for de vigtigste marketing discipliner. Vi arbejder tæt sammen for at skabe synergi mellem de forskellige kanaler og indsatser, så vi i samarbejde med vores kunder kan skabe et effektivt resultat.
Vi glæder os til, at du bliver en del af teamet.
CEO, Partner
Min tilgang til marketing er ret simpel: Undgå så vidt muligt at lave isolerede tiltag. Dyrk i stedet de tiltag, som også har en impact på andre områder ("synergi" hedder det vist). Dér, hvor det til gengæld bliver mere komplekst er, når man indser, at der ikke er to cases, der er ens. Hér bruger jeg min erfaring som strateg og projektleder på 200+ digitale cases, primært indenfor b2c e-commerce og b2b leadgenerering.
Partner
Jeg har 11 års erfaring med i bagagen, som konsulent og rådgiver indenfor digital markedsføring. Mine spidskompetencer ligger indenfor: brand shops, B2B shops og leadgenerering. Jeg går efter at forstå jeres forretning fra A-Z, hvorefter jeg tør tænke i kreative løsninger. Jeg er ikke bleg for at udfordre jer, samt motivere jer til at tænke større. Men også langsigtet, for at vi sammen kan opfylde den vækstplan, der er for jeres forretning.
Head of SEO
Jeg har siden 2014 arbejdet med SEO, og jeg bliver aldrig færdig med udforske kanalen. SEO er efter min mening, et af de mest mangefacetterede områder indenfor digital marketing. Her kan I både arbejde med lidt blødere områder, som content og linkbuilding, til tunge tekniske analyser, store dataudtræk og automatisering. Jeg værdsætter særligt at sætte mig ind i jeres forretning og bruge det som afsæt til at afdække huller i markedet. Derefter baner SEO-strategien vejen for, hvordan vi øger mængden af konverterende kvalitetstrafik.
Head of PPC
Jeg er i mit es, når jeg arbejder med annoncering på Google. Min marketing-tilgang er dog ikke isoleret til udelukkende at omhandle Google. Jeg elsker, når vi kan se, at et bestemt kanalmix har været den helt rigtige løsning for en virksomhed. Jeg har altid været grundig, ærlig og ordentlig i alt, hvad jeg har foretaget mig. Det betyder, at jeg ikke pakker data ind for dig, men fortæller, hvis tiltag ikke har virket efter hensigten. Det er efter min mening en afgørende forudsætning for et godt samarbejde.
Det skal være sjovt at gå på arbejde
Hos Heymedia er du din egen herre. Du bestemmer selv: hvor, hvordan og hvornår du arbejder. Som Content Specialist har jeg brug for hjemmearbejdsdage, i stille omgivelser, hvor mine tanker får frit løb. På den måde får jeg brainstormet fra A-Z, og derefter kan jeg til- og fravælge det absolut bedste indhold til vores kunders kanaler.
For mig, er relationen til min nærmeste leder, én af de vigtigste motivationsfaktorer i forhold til min trivsel. Jeg oplever, at min nærmeste leder ikke er bange for at uddelegere ansvar. Han har tillid til, at vi kan vores kram indenfor den respektive Disciplin. Derudover er han involverende og konstruktiv i forhold til vores håndtering af opgaver og kunder.
Før jeg startede hos Heymedia, blev jeg bedt om at tage en TT38-testen. Testen giver mig mulighed for at være den bedste version af mig selv, fordi jeg får lov til at arbejde ud fra mine top-talenter. Dernæst får Heymedia indsigt i mine styrker og mine udviklingspunkter, så vi sammen kan tilrettelægge min personlige udvikling.
Bliv en del af Heymedia
Er du specialist indenfor én af følgende discipliner: SEO, Social, E-mail, Google Ads eller UX & CRO? Vil du gerne være lead på din egen kundeporteføjle, hvor du bliver ansvarlig for at lede projekter og stå for dialogen med dine kunder? Kan du identificere dig med værdier som: bæredygtighed, synergi, integritet og innovation? Så styrt hen til tastaturet, og smid en ansøgning afsted.
Send din ansøgning til:
[email protected]