fbpx Skip to content

Synlighed på Danmarks mest populære sociale medie

Facebook annoncering

Facebook er et af de største og vigtigste medier i forhold til annoncering, da 63 % af alle danskere besøger Facebook dagligt. Derfor er det den helt rigtige platform, hvis du ønsker at gøre din virksomhed synlig. Hos Heymedia vi vi gøre en forskel for jer. Vi øger jeres virksomheds synlighed, og sørger for, at I bliver vist til de rigtige kunder, på de helt rigtige tidspunkter.

0 %
Af alle danskere besøger facebook dagligt
FACEBOOK ANNONCERING

Derfor skal du vælge facebook annoncering

På Facebook har I muligheden for at vælge mellem et stort antal af forskellige annoncetyper. Det betyder, at vi har muligheden for at tilpasse og skræddersy annoncerne, så de passer specifikt til jeres virksomhed og generelle krav. Vi har muligheden for at skabe unikke annoncer for jer – annoncer der formår at kommunikere jeres budskaber ud til den målgruppe, som I ønsker at ramme. Denne målretning gør det billigere for jer at skabe nye kunder, end hvis I havde benytte andre annonceplatforme.

Annonceringsmulighederne på Facebook bliver hele tiden mere og mere komplekse, da segmenteringsmulighederne opdateres og forbedres jævnligt. Med Facebook annoncering er jeres virksomhed derfor med på beatet og kan give jer det mest optimale udbytte, hvis blot det benyttes rigtigt. Det er her, at vi hos Heymedia kan gøre en forskel for jer. Vi forstår at udnytte Facebook annonceringsmuligheder, så det kommer jer til gode.

Med Google Ads kan I målrette jeres annoncer specifikt efter jeres ønskede målgruppe. Dette vil med tiden øge jeres eksisterende kundegruppe.

Google Ads tilbyder flere forskellige måder, hvorpå I kan nå ud til jeres kunder. I kan vælge mellem søgeannoncer, displayannoncer, videoannoncer og appannoncer. Det er jer der bestemmer, hvilke I vil benytte, og herefter hjælper vi jer med at optimere og tilpasse.

Vi rådgiver jer også gerne til, hvilke løsninger der er de mest effektive for netop jeres virksomhed.

Vi tager jer i hånden hele vejen

I skal ikke være bange for at vælge forkert, når det kommer til annoncetype. Hos Heymedia sørger vi altid for at skræddersy den mest effektive løsning for jer. Vi tager jer i hånden gennem hele processen og hjælper jer med at bygge den mest hensigtsmæssige strategi op, hvad angår annoncering på Facebook. Vi sørger ikke blot for, at Facebook bliver endnu et led i jeres reklame- og indtjeningskæde, men for at Facebook annoncering bliver en unik del af jeres virksomhed og hermed bliver økonomisk, samt kundemæssigt rentabel for jer.

 

“Når vi taler om online marketing-bureauer, så er der jo desværre i overflod af dårlige bureauer at vælge imellem. Efter at have prøvet 5 bureauer både store anerkendte og små dårlige bureauer, så kan vi efter 8 måneders samarbejde KUN sige god for Heymedia!

Hos Heymedia tager de hånd om dig, og du kan se resultater med det samme. Stor applaus her fra”

– Slibbordpladen.dk

 

?

Heymedia er din Facebook Ads partner

Med Facebook annoncering kan man som virksomhed annoncere ud til mange mennesker på en gang. Men, for at ramme flest mulige brugere, er det vigtigt, at man opbygger sine annoncer korrekt. Facebook tilbyder en del forskellige annonceringsmuligheder, så man kan målrette annoncerne så præcist som muligt til sin målgruppe.

Facebook tilbyder forskellige annonceringsmuligheder, hvor der er forskellige krav og fordele oplistet under dem. På den måde kan man målrette sine annoncer mest muligt. Men for at lave annoncen god, er det vigtigt, at man først og fremmest finder et formål med annoncen, samt målgruppe for annoncen. Til sidst kan man vælge, hvor annoncen skal placeres, hvilket er med til at afgøre, hvor synlig annoncen bliver. 

Facebook kører med det der henholdsvis kaldes daglige budgetter og livtidsbudgetter. Daglige budgetter dækker over det beløb, som man vil bruge om dagen på sine annoncer. Livtidsbudgettet dækker derimod over det beløb, man ønsker at bruge i løbet af hele annoncekampagnes levetid. Hvad beløbet skal lyde på er  op til virksomheden selv. 

Når du har opbygget en kampagne eller et annoncesæt på Facebook, kan du derefter oprette din annonce, hvor du vælger dens indhold, samt format. Der er flere trin i denne process, som alle står beskrevet i en udførlig guide på Facebook, så du nemt og overskueligt kan følge de forskellige trin, og derved oprette din annonce korrekt. Vi er professionelle inden for Facebook annoncering og dermed tilbyder vi en uforpligtende snak, hvis vi skal hjælpe dig.

HVAD VI KAN

Vi skaber vækst, konverteringer og trafik til din forretning

Remarketing

Sørg for at dem der viser interesse for din virksomhed vender tilbage til dit website.

Display

Skab synlighed for dit brand og dine produkter.

Kampagner

Skab stærkt fokuseret annoncering i en begrænset periode.

Google Shopping

Vis dine produkter der hvor dine kunder søger efter dem.

Mark Yuen
CEO / Partner

Vestergade 48H 2. Sal
8000 Aarhus C