fbpx

Kom tættere på
jeres målgruppe

Styrk relationen. Opbyg tilliden. Fasthold interessen.

Se mulighederne
Læs mere om os

Bæredygtighed

Vi sørger for, at det lange marketinglys er tændt, så I vækster i et tempo, I kan følge med i.

Synergi

Vi udnytter samspillet mellem de forskellige kanaler, så I kan omfavne kunder på alle stadier i kunderejsen.

Integritet

Vi står ikke klar med rygklappere, men I får en ærlig samarbejdspartner, der tør udfordre jer.

Innovation

Vi går vores egne veje, fordi vi tror på, at det skaber størst værdi for jer - og for os.

E-mail marketing er en oldgammel marketingdisciplin. På trods af alderen er e-mail som kanal fortsat én af de mest effektive kommunikationsværktøjer, der findes. E-mail giver dig et direkte, personligt og fokuseret talerør.

Aktivér dine kunder

Når I sender e-mails ud til jeres kunder, aktiverer I dem på forskellige stadier af kunderejsen. Det være sig både, når I har brug for at pleje nye relationer og fastholde eksisterende relationer. Med tiden oplever I, at jeres kontinuerlige e-mails og keren om nye og eksisterende kunder fører til køb, fordi jeres kunder er blevet overbevist og mindet om, at de skal købe hos jer.

I forhold til kunderejsen bruger vi e-mail som kanal, når jeres kunder opholder sig i enten overvejelses-, købs- eller vedligeholdelsesfasen.

Hjælp, inspirer og informer dine kunder på flere stadier af kunderejsen

Kommuniker uden forstyrrelser. Med e-mail bliver jeres kommunikation direkte og relevant

Med kontinuerligt og automatiseret indhold, opbygger og vedligeholder I jeres relationer

8 statistikker
I bør vide om
e-mail marketing
for 2021

Kilde: Optinmonster

42 %

Vil slette e-mailen, hvis den ikke er optimeret til mobilen

2,4 X

Så mange kunder er tilbøjelige til at foretage et køb, når de modtager en automatiseret e-mail omkring, at de har varer i deres indkøbskurv

320 %

Mere omsætning med automatiserede e-mails sammenlignet med ikke-automatiserede e-mails

61 %

Af forbrugerne foretrækker at blive kontaktet af virksomheder via e-mail

99 %

Af e-mail brugere tjekker deres e-mail hver dag

58 %

Af e-mail brugere tjekker deres e-mail før de tjekker sociale medier

81 %

Af e-mail brugere åbner deres e-mail fra telefonen

48 %

Siger, at de forbruger flere penge, når deres oplevelse er personaliseret f.eks. gennem e-mails

Få en strategi fremfor en mavefornemmelse

For os kommer strategien altid i første række. Det betyder, at før vi lægger plan for dine e-mailkampagner, så kigger vi på jeres fremtidsplaner. Vi er ikke til forhastede eller antagede beslutninger om, hvilke kanaler der skal anvendes. For os er det essentielt, at der er en sammenhæng mellem jeres mål og planer.

Kom godt igang

Synergier med
andre kanaler

E-mail marketing er oplagt, når I ønsker at komme tættere på jeres kunder. Komplementér jeres arbejde med e-mail ved at arbejde med med Facebook, Google Ads og SEO sideløbende. Derved opnår I det fulde potentiale, da de enkelte kanaler tjener forskellige formål.

Har I sagt A, må I også sige B. Hvis I har besluttet jer for at udsende nyhedsbreve til jeres kunder, er betingelsen: at I har en kundeliste. Som alt andet kommer tingene ikke af sig selv. Gennem Facebook kan I køre leadannoncer. Her opfordrer I jeres målgruppe til at signe op til jeres nyhedsbrev.

En anden måde at opbygge jeres kundeliste på, er ved at lave en sign-up sektion på jeres site. Hvis I ønsker at gå mere offensivt til værks, kan I eksempelvis lave en pop-up, som dukker op, når jeres besøgende har været 20 sekunder på jeres site.

Før jeres besøgende tilmelder sig jeres nyhedsbrev, kræver det, at de besøgende finder vej til jeres hjemmeside. Derfor er det vigtigt, at de kan finde jer på Google, når de søger på relevante søgeord og termer. Hvis ikke I får drevet trafik fra Google, skyldes det, at I ikke arbejder med SEO og Google Ads, eller ikke arbejder koncentreret med det.

Søger du blot en
sparringspartner, som
er med på sidelinjen?

Du står på egne ben, når det kommer til eksekvering af jeres digitale indsatser. Indimellem hænder det, at du løber ind i udfordringer. Derfor kan du med en sparringspartner og specialist:

  • Blive holdt ajour med de nyeste trends
  • Få inputs til at skalere din forretning og udnytte dit budget optimalt
  • Sikre at din opsætning er opsat korrekt

Kontakt Martin for at høre mere om mulighederne

:

Martin Ry

Head of E-mail

+45 31 23 90 10 mry@heymedia.dk

Se hvordan vi har skabt resultater
med andre virksomheder

Vores framework: Sådan arbejder vi med e-mail marketing

01

Strategisk handlingsplan

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

02

Teknisk opsætning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

03

Udarbejdelse af indhold

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

04

Eksekvering af kampagner

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

05

Opsætning af flows

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

06

Leadgenerering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.

07

Vedligeholdelse og optimering

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Fusce quis lectus quis sem lacinia nonummy. Proin mollis lorem non dolor. In hac habitasse platea dictumst. Nulla ultrices odio. Donec augue. Phasellus dui. Maecenas facilisis nisl vitae nibh. Proin vel seo est vitae eros pretium dignissim. Aliquam aliquam sodales orci. Suspendisse potenti.