Vejret i alle afskygninger sætter en stopper for dine flisers flotte udseende, hvoraf de bliver angrebet af flisepest, alger og ukrudt. Hvorfor spilde tid og penge på at få lagt nye fliser, når du kan få renset dine gamle fliser?
Nanostones ypperste formål er: At give gamle fliser nyt liv. De opdeler processen i 6 faser, som inkluderer en gratis prøverens og opmåling, rensning af fliser, desinficering, imprægnering af fliser, påfejning af fugesand og oprydning og kvalitetstjek.
Nanostone havde flere ønsker, da de kom til os. De ønskede bl.a. at samle deres digitale aktiviteter ét sted. Derudover, som så mange andre, ønskede de at vækste deres forretning online gennem Facebook, Google Ads og SEO.
Nanostone var holistisk i deres brug af flere kanaler, men der var fortsat et uudnyttet potentiale. På Google Ads havde de kun fokuseret på brandsøgninger og ikke på generiske søgninger indenfor deres branche. På Facebook var der også en skov af muligheder, som Nanostone endnu ikke havde afprøvet. I forhold til SEO ville Nanostone gerne have: FAQ ‘en ud i SERP’ en, vise at de er tilstede i hele Danmark og øge søgevolumen på søgeordet “fliserens”.
På tværs af kanaler har vi fortaget følgende indsatser:
SEO
Google Ads
Paid Social
“Heymedia har virkelig hjulpet os med at få vores marketing og sales automation op i et helt andet gear. De mestrer både det forkromede overblik og den efterfølgende eksekvering. De har formået at få vores trafikkanaler, og vores produkter, til at spille max sammen. Vi får i dag flere relevante, men også varme leads. Derudover får vi mere ud af vores eksisterende kunder, bl.a. gennem intelligente automatiserede flows. Dette gælder både privat- og erhvervsmarkedet. Heymedias specialister er proaktive, og man føler derfor aldrig som kunde, at der går "hamsterhjul" i den.“
Nicklas Christensen
Partner og Direktør
Nanostone
Nanostone kom til Heymedia, fordi de ønskede at vækste deres forretning online. Og det gjorde de – og gør det fortsat. De har kunderejsen for øje. Derfor skulle der være fokus på kanaler, som rammer kunderne på alle stadier, som bygger på: opmærksomhed, interesse, evaluering, køb og genkøb.
Nanostone når ud til flere potentielle kunder på Facebook med en bredere målgruppe. Derudover fanger de kunder, som har en interesse for deres service, gennem generiske søgninger, hvor søgeintentionen drejer sig om, hvilke muligheder der er på markedet – og ikke hvem der tilbyder dem.
“Nanostone er en ambitiøs og målfokuseret kunde. De stiller store krav til eksekvering og resultater. Men de er også en realistiske, fordi de kender deres begrænsninger.
De har fra start givet os meget frihed til at gøre tingene på vores måde. De understregede i starten af samarbejdet, at de lagde vægt på hurtig eksekvering, og så kunne vi tage eventuelle fejl eller optimeringer hen ad vejen. Det vigtigste var: At prioritere hastighed og eksekvering og så måtte sikkerhed og detaljer komme i anden række.“
Rune Mathias Bo
Head og Paid Social
Heymedia
Tag en snak med den projektansvarlige,
for at høre mere om vores tilgang.
Rune Mathias Bo
Head of Social
+45 53 55 87 44 [email protected]