ROAS
6 sekunders videovisninger
CPC
CPM
BYKARTHI sælger personaliseret broderet produkter indenfor fashion. Her får klassiske totebags, sweatshirts eller hættetrøjer en helt ny betydning. Fordi det bliver personligt. Kunden bestemmer selv, hvilken farve og motiv der skal være på produktet. Dernæst står BYKARTHI for at brodere kundens kreativitet.
BYKARTHI har stor succes med deres organiske opslag på deres TikTok profil. Her viser de bl.a. hvordan de sender en ordre afsted, hvilke motiver deres eksisterende kunder har designet og hvordan broderingen foregår. Men de havde også en ambition om at nå ud til endnu flere gennem TikTok. Derfor tog de fat i Heymedia for at få et større gennembrud på TikTok.
Man skal ikke ændre på det, der fungerer. Vi har brugt Spark Ads, som er TikToks version af boost, som man kender fra Facebook.
TikTok er det perfekte medie, når det handler om underholdning, gør det selv videoer og personlighed. På TikTok har vi haft fokus på at promovere videoer, der viser:
Alt indhold, der er eksponeret gennem Spark Ads, er kendetegnet ved, at det er personligt, autentisk, underholdende og inspirerende.
“TikTok er en fantastisk platform for os. Her får vi en rigtig god rækkevidde både organisk og ikke mindst paid. Med TikTok får vi ramt vores målgruppe perfekt – lige hvor de er, med native indhold. Og det er så helt fantastisk, at vi i samarbejde med Heymedia også får en masse direkte salg igennem. Vi anser TikTok som den vigtigste platform for os lige nu, og bestemt også fremadrettet.“
Thilde Pearson Fink
Stifter
ByKarthi
BYKARTHI har formået at ramme deres primære målgruppe, som er unge mellem 18 og 30. De har ramt dem på det rigtige sted, på det rigtige tidspunkt – og med det rette indhold. Med Spark Ads har BYKARTHI inviteret TikToks fællesskab indenfor, i deres verden.
Tag en snak med den projektansvarlige,
for at høre mere om vores tilgang.
Sarah Valentin Ravn
Senior Paid Social Consultant
+45 30 49 53 93 [email protected]